FANDOM

ARI by Ariana Grande to debiutancki zapach, których premiera miała miejsce we wrześniu 2015 roku.

"Mocno pracowałam z zespołem i projektantem, żeby stworzyć flakon, który reprezentowałby wszystko, co kocham. Jest przepiękny, kobiecy i zalotny. Pompon, który dodałam, sprawia, że uśmiecham się za każdym razem, kiedy używam perfum."Edytuj

ARI-by-Ariana-Grande-bottle

20 lutego została ogłoszona informacja, że Ariana wyda swoje własne perfumy. Pierwszego kwietnia, Ariana pojawiła się w laboratorium LUXE w Nowym Jorku, aby zacząć prace nad perfumami. Poprosiła swojego brata Frankiego o pomoc w wybraniu odpowiedniego zapachu. 9 kwietnia Ariana opublikowała zdjęcie swojego taty, który pomagał wybrać jej nazwę zapachu. Zasugerował, aby perfumy nazywały się Eclipse. 19 czerwca, Ariana wrzuciła zdjęcie opakowania wraz z jego nazwą - ARI. Niedługo po tym, Ariana powiadomiła, że miała podać tylko datę premiery, ale niechcący opublikowała za dużo. 23 lipca dodała zdjęcie flakonu oraz nazwę strony, na której można było obejrzeć filmy zza kulis tworzenia reklamy. Ich zapach jest dziewczęcy i zalotny, jest mieszanką owocowo-kwiatową z nutą piżma oraz pianek marshmallow. 5 sierpnia Ariana opublikowała pierwszą reklamę zapachu. Fani, którzy pojawili się na koncercie Ariany w Toronto w ramach jej trasy The Honeymoon Tour, dostali darmowe próbki perfum.

Wideoreklama perfum została opublikowana 15 listopada. Wystąpił w niej jeden z psów Ariany, Toulouse, a ścieżką dźwiękową był singiel z nadchodzącego albumu - Focus.

Produkty Edytuj

  • Zapach w butelce
  • Zapach roll-on
  • Mgiełka do ciała
  • Peeling
  • Balsam
  • Spray do włosów
Ari by Ariana Grande - Debut Fragrance (Official Video)01:51

Ari by Ariana Grande - Debut Fragrance (Official Video)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki