FANDOM

DWBombingLogo

W poniedziałek, 22 maja 2017 roku w Manchesterze, w Anglii zdarzył się atak terrorystyczny po koncercie Ariany Grande podczas jej trzeciej, światowej trasy, Dangerous Woman Tour.

Tło Edytuj

W piątek, 3 lutego 2017 roku, Ariana wyruszyła w swoją trasę koncertową, promującą album Dangerous Woman (wydany 20 maja 2016 roku). Pierwsza część trasy zakończyła się 15 kwietnia 2017 roku, natomiast druga - europejska, rozpoczęła się 8 maja 2017 roku, kończąc się w czerwcu.

Atak Edytuj

Koncert w Manchesterze odbył się w poniedziałek, 22 maja 2017 roku. Gdy koncert zakończył się o godzinie 22:30 brytyjskiego czasu (kilka minut po zakończeniu go głównym singlem z Dangerous Woman), bardzo głośny wybuch był słyszalny zza areny. Atakująca osoba zaeksplodowała bombę na przedsionku areny. Bomba, która zawierała między innymi gwoździe, itp., zabiła 23 osoby (w tym również atakującego), oraz zraniła niemal 500 osób. Ariana i jej ekipa, oraz akty otwierające (BIA i Victoria Monet) nie zostały zranione.

Wynik Edytuj

Ariana dodając nowy post na Twitterze, przeprosiła niezwłocznie całą widownię koncertu "z całego swojego serca", będąc załamana. Następnego dnia, Grande wyleciała z Manchesteru do Boca Raton, aby spędzić czas wraz z Maciem Millerem, mamą - Joan, czy innymi bliskimi. Odwołała też 7 koncertów, aż do 5 czerwca 2017 roku, w tym również koncerty w Londynie, czy w Łodzi.