FANDOM

The Dangerous Woman World Tour - druga światowa trasa koncertowa Ariany Grande. Zaczęła się 3 lutego 2017 roku, natomiast zakończyła 21 września 2017 roku.

"Niebezpieczna Kobieta" Tour 2017 Edytuj

Pierwszy koncert miał miejsce 03.02.2017 w Phoenix w Stanach Zjednoczonych. Trasa podzielona była na 4 części:

  1. Ameryka Północna
  2. Europa
  3. Ameryka Południowa
  4. Azja oraz Australia.

Podczas całej trasy odbyło się ponad 70 koncertów. 31 maja oraz 1 czerwca 2017 roku artystka miała wystąpić na Łódzkiej Atlas Arenie, jednak koncerty zostały odwołane po ataku terrorystycznym w Manchesterze.

Zamach terrorystyczny podczas koncertu i One Love Manchester Edytuj

22 maja 2017 roku - dzień, który dla wielu fanów Ariany miał być prawdziwym spełnieniem marzeń. Przez około dwie godziny bawili się wspaniale i nawet nie myśleli o tym, że mogą zginąć. Jednak pod koniec koncertu w Manchesterze, UK, gdy ludzie wychodzili już z areny miał miejsce wybuch bomby. Natychmiast wybuchła panika, krzyk i płacz. 22 osoby zginęły (w tym dwóch Polaków) i 64 zostały ciężko ranne.

Ariana Grande popadła w chwilową depresję i odwołała 10 europejskich koncertów - w tym dwa w Polsce. Pokryła koszty wszystkich pogrzebów z własnych pieniędzy i odwiedziła poszkodowane fanki w szpitalu. Ruszyła także zbiórka pieniędzy na pomoc ofiarom. Natomiast 30 maja 2017 - Ariana ogłosiła One Love Manchester, czyli prawdopodobnie największy na świecie koncert charytatywny. Wystąpiła na nim sama artystka oraz gwiazdy takie jak: Miley Cyrus, Justin Bieber, Katy Perry, Coldplay, Robbie Williams, Little Mix i wiele innych.

Setlista trasy Edytuj

  1. Be Alright
  2. Everyday
  3. Bad Decisions
  4. Let Me Love You
  5. Knew Better/Forever Boy
  6. One Last Time
  7. Touch It
  8. Leave Me Lonely
  9. Side To Side
  10. Bang Bang
  11. Greedy
  12. Focus (od europejskiej części trasy)
  13. I Don't Care
  14. Moonlight
  15. Love Me Harder
  16. Break Free
  17. Sometimes
  18. Thinking Bout You
  19. Somewhere Over The Rainbow (po zamachu w Manchesterze)
  20. Problem
  21. Into You
  22. Dangerous Woman